Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
-
Mio min Mio av Astrid Lindgren. Åhh, vad bra den är... Mio möter slutligen riddar Kato: "Vänd dig om riddar Kato, sa jag. Nu kommer...
-
... the new black. Säsong två av den omtalade serien börjar nu på fredag. Sugen på att läsa boken? Finns på Timmelebibblan. Välkommen att lå...
-
... elevfötter ska sprutas i förebyggande syfte. Alla elever tar av skorna och samlas på skolans torg... eller... vänta nu... vad är det för...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar